20 Mart 2014 Perşembe

BETA Sürümü Yayında..

Merhabalar, Çevirinin bittiği kadarını yayınlıyorum. Tam teşeküllü bir test yapamadım. Situation Room'daki haber yayınının da % 25'i çevrildi. Bu kısmın oynanışa çok büyük etkisi yok, daha sonra tamamlamaya çalışırım. 
Oyun Türkçe karakter açısından sıkıntılı, yani metinlerin yarısına kendiliğinden Türkçe destek verirken diğer kısmında ise maalesef yok.
Setup lı kurulum ben de isterdim ama o hususta pek bilgim yok o nedenle dosyaları manuel olarak yapıştıracaksınız - Açıklama rar dosyasının içinde.

      İndir

Not: Eğer halen oynamakta olduğunuz oyunun üzerine çeviriyi yapıştırısanız, Situation Room'daki panik haritasında bulunan ülke isimleri gibi bazı kelimeler ve cümleler Türkçe çevrili haliyle gösterilemiyor. Yani, yeni oyun başlatmak gerekiyor onları da görmek için.

Herkese iyi oyunlar.





45 yorum:

  1. şuan oyunu yüklüyorum inşallah tez zamanda çevirinin geri kalanını DLCleriyle birlikte tamamlarsın. Steam versiyonunda deniyeceğim sorun çıkarsa yine bildirimde bulunurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enemy Within'den önce çıkan tüm DLC'ler çevrildi.

      Sil
    2. Evet gördüm müthiş olmuş çeviri eline sağlık ing biryer görmedim sadece Türkçe karakterler bazı yerlerde kare kare gösteriyor düzenlersen ciddi anlamda çok müthiş olurr.

      Sil
  2. Deneme fırsatım olmadı ama ilk fırsatta oyunu satın alıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Oyunceviri ve türkçe-oyun çeviri sitelerinde yamayı senin adına paylaşabilir miyim blogta senin yaman kimse farketmedi. bu arada steamde de sorunsuz çalışıyor. güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim öyle dedinde hala yok o yama?? nice güzel yalan

      Sil
  4. http://forum.oyunceviri.com/showthread.php?t=2433&p=22411#post22411

    YanıtlaSil
  5. Açıkçası çok takip ettiğim ama sonra çok hayal kırıklığına uğradığım bi çalışma olmuştu.Oyunu steamden satında almıştım çevirildiği için.Sonunda yamanın çıkması beni çok mutlu etti. Teşekkkürler.

    YanıtlaSil
  6. hazırlayan arkadasa sonsuz tesekurler bu arada tum dosyaları word de acarak turkce karekterler problemini cözebilirsiniz..(nasıl : ğ yi g ye ,ü yü u ya , ı yı i ye (buyuk harfse İ yi I ya), ş yi sye , ç yi c ye çevirerek)...türkce kareketerlerin oldugu yerlerde artık kare karekteri çıkmıyor..yapan arkadas mailini verirse bu dosyaları ona da mail atabilirim...

    YanıtlaSil
  7. bu arada son dlc olan Enemy within uzerınede kurunca calısıyor yalnız enemy wıthın ıle yenıg elen ozellıkler tabı ıngılızce yazıyor

    YanıtlaSil
  8. Çeviri çalışması devam ediyor mu ? İnşallah bu kadar yeterli demiyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  9. cevırı sorunsuz calısıyor (hatta enemy within de de calısıyor uygun yerlere dosyları kopyalarsanız)..turkce karekter sorununu duzelttım dosyaları worde acark otomatik duzelt yaparak..nasıl : ğ yi g ye ,ü yü u ya , ı yı i ye (buyuk harfse İ yi I ya), ş yi sye , ç yi c ye çevirerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guncellediginiz hali duruyor mu hala sizde Upload etmeniz mümkün mü

      Sil
  10. çok sağol güzel olmuş yalnız eski save öldü dlc eksik diyor baya ilerlemiştim bir yolu varmı düzeltmenin yoksada canın sağolsun Türkçe oynamak gibisi yok

    YanıtlaSil
  11. Türkçe yamayı yaptıktan sonra oyun kaydedilemiyor. Benden başka bu sorunu yaşayan veya çözümünü bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  12. Çalışmalara devam ediyormusun tam anlamıyla eksiksiz bir yama için dörtgözle beliyorum :D

    YanıtlaSil
  13. save yaıyorum bende bır sıkıntı yok..bu arada xcom enemy unknown yuzde 100 sorunsuz gıdıyor oyunun sonuna akdar

    YanıtlaSil
  14. Yama için teşekkür ediyorum, oynuyorum sıkıntısız

    YanıtlaSil
  15. Tekrar tekrar soruyorum ama çeviri devam ediyor mu yoksa betada kalsın diye mi düşünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an zaman ayırmam mümkün görünmüyor ne yazık ki. Muhtemelen çeviri bu haliyle kalabilir.

      Sil
  16. at bi el be abii...
    %90'ı bitmiş demiştin %10 kalmış zaman ayıramasan bile yaz sonuna doğru çıksa bile olur veya v1 v2 diye de çıkarabilirsin

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle mevcut çeviri için çok teşekkür ederim, umarım en kısa zamanda çeviriyi tamamlarsınız.

    YanıtlaSil
  18. enemy within için de bir çalışma olacak mı?

    YanıtlaSil
  19. anladığım kadarıyla çalışma tam anlamıyla tamamlanmayacak

    YanıtlaSil
  20. Türkçe karakterleri normal haline çeviren biri upload edip linkini koyabilir mi?

    YanıtlaSil
  21. dlc kurmadıysak dlc dosyalarını atmamız gerekiyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  22. yamada yeni gelişmeler var mı ?

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Yamanın çıkmasının üzerinden nerdeyse 10 ay geçmesine rağmen hayla beta da :D
    teşekkür ederim eline sağlık rahat rahat oyunumu oynayabiliyorum

    YanıtlaSil
  25. yama için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  26. Rica ederim herkese iyi oyunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. XCOM 2 nin çeviriside mümkün mü ? duyurulmuş bu yıl çıkıcak :D

      Sil
    2. Dostum DH'ye koyuyorum yama senin ismini belirticem hatt aburayıda belirticem kabul etmezsen hemen kaldırırım

      Sil
  27. Xcom enemy within yaması bulan eden yada bilen varsa paylaşabilir mi ? teşekkürler elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  28. Androidde kullanılabiliyor mu????

    YanıtlaSil
  29. gösterilen klasörler yok bende oyun orjinal nereye atacam

    YanıtlaSil
  30. gösterilen klasörler yok bende oyun orjinal nereye atacam

    YanıtlaSil
  31. Documents\My Games\XCOM - Enemy Unknown\XComGame\Localization\INT yerinde XComGame'in içinde localization dosyası yok yardım LÜTFEN !

    YanıtlaSil
  32. TAMAM yaptım bu sorunu yaşayan arkadaşlar xcom game in içine Localization dosyası açın içine INT dosyası açın ve oraya atın

    YanıtlaSil
  33. Çok teşekkürler Allah razı olsun eline sağlık. Bu harika ötesi oyunu Türkçe olarak oynamamı sağladığın için gerçekten teşekkür ederim. Ah birde Türkçe karakter sorunu olmasaydı tadından yenmezdi ama olsun buna da şükür.

    YanıtlaSil
  34. Dosyaları attıgım halde türkçe olmuyo çok az oluyo oda oyun içindeki savaş dinamiklerinde

    YanıtlaSil
  35. enemy within yaması bir çıkamadı ya

    YanıtlaSil